1997-2000 Kūrybinė evoliucija

Menininkų, kūrėjų  gyvenimas – banguotas, sąlygojamas nuolatinių pakylėjimų ir nusileidimų. Būdama toli nuo kultūrinių informacinių šalies centrų autorė stengėsi išvengti provincialumo sindromo, kartais susidurdama su biurokratiniu abejingumu ar net nesąmoningu inertišku priešinimusi. 1998 m suprato, kad tai, ką yra sukūrusi, ją išsėmė. Matė, kad reikia ieškoti naujų kūrybinių idėjų, išraiškos formų, nes jau buvo „perkąstos“ konstravimo ir modeliavimo paslaptys. Greta įprastų impulsų : istorinės medžiagos studijavimo bibliotekose, periodikoje, pagaliau pačiame supančiame gyvenime (ekonominė politika diktavo naujus aplinkos lūžius), atsirado ir naujos informacijos gavimo priemonės – video, internetas, palydovinė televizija. Studijuojant kitų autorių kūrybą, dailininkei ir toliau koncentravosi mintis grįžti prie išraiškos priemonių, nuo kurių pradėjo. Darbas su užsakovais firmoje davė ne tik praktinės patirties, bet ir supratimą apie žmonių mados suvokimą jų kasdienybėje, mados tendencijų pritaikymą – MADĄ REALYBĖJE. Dizainerė perprato ir „įveikė“ įvairiausius, net ir pačius kaprizingiausius, audinius. Ji seniai žavėjosi batika, audinių marginimu. Tapyba ant audinio, pažvelgus kitu kampu, diktavo visai naują supratimą apie rūbą. Gautą informaciją perkėlė į vienetinius modelius, kuriuos dėvėjo ir tebedėvi  išrankūs užsakovai ir pati autorė.

ABSTRAKTŪS

FLORES

GRAFIKA

KITA

JŪRA

MITOLOGIJA

MUSICA

PAUKŠČIAI

ROPLIAI