Ramutė sukūrė 22 kolekcijas, kuriomis prisistatė autorinėse, vietinėse ir tarptautinėse parodose, festivaliuose, mugėse. Čia pateikiami kai kurių kolekcijų ypatumai.

1983-1988 Sceniniai rūbai. Sukurta per 15 seninių rūbų kolekcijų chorams, etnografiniams ansambliams, šokėjams, diskotekų vedėjams, estradiniams ansambliams ir pop muzikos grupėms „Vairas“, “Jonis“, “Sekmadienis“‚ „Nerija“.

1988  „Kortos“. Tai dviejų spalvų – juodos ir raudonos – deriniai, kurių išraišką sąlygoja keturių simbolių: “Čirvų”, “Vynų”, “Būgnų” ir “Kryžių” siluetai. Dekoras – aplikacijos technika. Naudojama vilna, aksomas, atlasas. Kontrastuoja ne tik spalvos, bet ir audinių paviršiai, faktūros.

1989  „Fluctus“ (liet. banga). Apsiaustai iš lietuviško vilnonio audinio, aplikuoti jūros motyvais. Aplikacijos technika.

1989 „Hennin“ (Hennin – XVI amžiaus olandų galvos dangalas). Mada, kaip ir viskas pasaulyje, vystosi spirale, o kūryboje tas ypatingai jaučiama. Apie 1989-uosius mados pasaulyje padvelkė savotišku romantizmu, jame ir gimė ši kolekcija. Įkvėpėjas – viduramžių renesanso istorinis kostiumas. Kolekciją užsakė ir iškart nupirko estai, kai rinkosi įdomesnius darbus iš visos Tarybų Sąjungos. Šis kontaktas atsirado “Talino madų festivalyje”, tuomet garsiame visasąjunginiame renginyje. Tais metais buvo sukurtos “Aurum”, “Silver” kolekcijos.

1989 „Aurum“, „Argentum“. Tarptautinio festivalio “Talino madų dienų“ rengėjų užsakymu sukurtos šios dvi kolekcijos buvo paruoštos labdaringam madų šou Italijoje. Tai vakariniai ansambliai. Audinio tekstūra iš metalizuotų ir perregimų paviršių, naudojami plazdantys šifonai, nėriniai.

1990 „Folk“. Kolekcija dekoruota geometriniais motyvais, panaudojant kiaurymes, apkantavimą, juosteles, perpynimus iš juostelių. Rūbai pasiūti iš rupaus pynimo medvilnės, primenančios rankų audimą. Kolekcija buvo šiltai sutikta Kanadoje tarptautiniame Vinipego folk festivalyje.

1991  „Could nights dark days“. Kūrybinis avantiūrizmas – moteriški rūbai ant vyriškų kūnų. Rūbų paviršiuje žiojėja skylės. tarsi mistinio padaro iškąsti pėdsakai, atidengiantys nuogo kūno baltumą su paliktais aštriais keraminiais dantimis.

1992  „Cajun“ (“Cajun” – co  untry muzikos prancūziška atmaina, kurioje labai ryškus akordeonas). Visuma susiformavo country stiliuje, nors dekoro motyvas paimtas iš senovės egiptiečių. Rūbai yra megzti rankomis iš natūralios avies vilnos, pirktos iš ūkininko. Ši kolekcija atspindi aną laikmetį. Tai -1992 metai, Lietuvos valstybės kūrimosi metai, ekonominės blokados metai, kuriuos jau baigiame užmiršti. “Netgi nepalankiausiose aplinkybėse galima rasti gerų išeičių. O jos gimsta blogiausiose sąlygose”,- teigia autorė.

1992 „Veronika“. Mezginių faktūros ir raštai pynėsi ir kitose kolekcijose, naudojant egiptietiškus, skandinaviškus motyvus. Kolekcija buvo eksponuota autorinėje parodoje Vilniaus Taikomosios Dailės galerijoje, sulaukė dėmesio Norvegijos Kvitevatno folk festivalyje .

1993 „Vivaldi“. Dekoras – karpytinio technika – labai sentimentalus, istoriškai senas, todėl palydėtas Vivaldžio muzikos ir pateiktas romantiniuose rūbuose įgauna tarsi niekada nesenstantį pavidalą.
Kolekcija buvo rodyta Olandijoje Etten – Leuro mugėje „Amilto“.

1994 „Onyx“. Tai akmens, kuriame sluoksniuojasi  juoda ir balta spalvos inspiracijos. Romantišką nuotaiką sukuria siluetai  ir karpytinio dekoras. Panaudotas klasikinis juodo bei balto šilkų derinys.

1994 „Malūnas“ Įdomi Ramutės patirtis panaudojant natūralų liną. Ši kolekcija buvo ne kartą šiltai sutikta ir įvertinta Kaune. “Malūnas” – folk stiliaus kolekcija, kur derinamos nertos detalės ir tikras lietuviškas lino audinys, taip pat kutai, medinės sagos. Vienas iš faktorių – kūrinys atitiko pasaulinę tendenciją naudoti natūralius, ekologiškus audinius. Gal būt todėl Danijoje kolekcija buvo bematant išgraibstyta.

1995 „Aurora“ – ryto deivė Aušra. Modernizacijos, tempo-ritmo, hauso-repo, kompiuterių-robotų, gyvenimo apsuptyje visiems tarsi trūksta šilto sentimento, gaivumo. Lyrika, romantika, tyrumas – kaip amžina tiesa, nekaltas saulės spindulių paradas. Šviežios, šiltos spalvos. Ramu. Kontrastai, stresas, hipertrofijos – dar tik bus. Dabar – pirmasis švelnus ryto potėpis. Kolekcija naiviai jaunatviška, sakytum vaikiška, jungia dvi kryptis. Viena jų – prie lygių ar banguotų medžiagos klosčių derinamos rožytės (kokia romantiška, naivi, saldoka detalė!), kita kryptis – klasikinė, su siuvinėtais intarpais ir atlasiniu apkantavimu. Visą kolekcijos ansamblį jungė pastelinis koloritas. Indiškas šilkas, lietuviška vilna, subtilus dekoras, alsuojantis saksofono bosanova.

1996 „Vanille“ Savaip saldi, jaunatviška kolekcija, reflektuojanti atlasiniu žvilgesiu. Spalvoje, saldžiame kolekcijos kolorite autorė išreiškė skonio pojūtį. Štai kodėl pavadinimas asocijuojasi su vanile, jos lengvabūdiško kvapo skoniu.

1997 “Allegro”. Jei į madą ateina ryškių spalvų fiesta, tenka dirbti ir jai. Ši kolekcija rėmėsi kontrastingomis spalvomis, buvusiomis madoje, ir ryškiu konstruktyvizmu, kai audinio iškarpų plastika suteikė kūriniui pagrindinį svorį.

Flora Ar gali būti kas nors abejingas gėlėms? Moteris – nė viena. Gėlėmis puošiami interjerai eksterjerai,žmonės, rūbai, net patiekalai…Pasaulis prarastų savo žavesį, jei nebūtų gėlių. Tapydama šilką,pasinėriau į gėlių temą. Maniau, kad greit išsemsiu. Klydau. Ši tematiesiog neišsenka, eksploatuojama įvairių epochų menininkų. Gėliųįvairovė ir grožis yra neaprėpiami. Jų būsena keičiasi priklausomainuo paros meto, oro, sezono. Įdomu jas stebėti, analizuoti, lyginti,ieškoti vis dar nematytų rūšių. Pažindama jas jaučiuosi pakylėta. Tąpakylėtą nuotaiką vaizduoju tapydama šilką, kuris papuoštų betkurią moterį. Tas šilkas- plazdenantis, gyvas… tarsi gėlių jėra.

2005m.  MUSICA  Kolekciją kūriau tapydama natūralų ir sintetinį šilką. Ant bronzinės spalvos atlasinio paviršiaus suknelių pavaizduoti pasaulio senoviniai muzikos instrumentai, apipinti augalais. Ieškojau išraiškingų formų muzikos instrumentų. Gėles prie jų pavaizdavau tokias, kurių plastika tarsi pratęstų instrumento skambėjimą. Svarbu – augalai ir instrumentai yra kilę iš tų pačių kraštų: indų fidelius papildo lotosai, magnolijos; violą – raganės, saksofoną – vynuogės ir t. t. Sukneles papildo šaliai, tapyti tais pačiais augalų motyvais.  Šią kolekciją parodžiau autorinėje parodoje „Maldžio“ galerijoje Vilniuje 2005m. balandžio mėn.

FLOREANT CACTACEAE. (lot.- Tegul žydi kaktusai). Tapyto šilko rūbų kolekcija.